لحظه های شیرین زندگی درکنارتو
زندگی رسم خوشایندی است زدگی بال وپری دارد با وسعت مرگ پرشی دارد اندازه عشق زندگی چیزی نیست که لب طاقچه ی عادت از یاد من وتو برود زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد زندگی سوت قطاری است که در خواب پلی میپیچد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 267
بازدید کل : 131829
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 573
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد

قالب وبلاگ | چت روم فارسي
گالری عکس
--> قالب وبلاگ | 

98love

9:11 , پنج شنبه 13 آبان 1393 , ترانه

وقتی یکی را دوست دارید، آرزوھایتان آرزوھای اوست.

.
وقتی یکی را دوست دارید، به زندگی ھم عشق می ورزید.

.
وقتی یکی را دوست دارید، واژه تنھایی برایتان بی معناست.

 

وقتی یکی را دوست دارید، برای دیدن مجددش لحظه شماری می کنید.

.
وقتی یکی را دوست دارید، ناخودآگاه برایش احترام خاصی قائل ھستید.

وقتی یکی را دوست دارید، تحمل دوری اش برایتان سخت و دشوار است. 

وقتی یکی را دوست دارید، او برای شما زیباترین و بھترین خواھد بود اگر چه در واقع چنین نباشد.

.
وقتی یکی را دوست دارید، تحمل سختی ھا برایتان آسان و دلخوشی ھای زندگی تان فراوان می شوند.

.
وقتی یکی را دوست دارید، به ھمه چیز امیدوارانه می نگرید و رسیدن به آرزوھای تان را آسان می شمارید.

.
وقتی یکی را دوست دارید، در مواقعی که به بن بست می رسید، با صحبت کردن با او به آرامش می رسید.

.

وقتی یکی را دوست دارید، شادی هایش برایتان زیباترین منظره دنیا و ناراحتی هایش برایتان سنگین ترین غم دنیاست. 

 



نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت10:27---30 آذر 1393
س عزیزم وب خوبی داری دوس داشتی بلینکم بهم خبر بده تا لینکت کنم

atefeh
ساعت10:26---30 آذر 1393
نــَ

هَوآ سَــرد نیســ_ــت

سَرمآیِ کَـــلآمَت دیوآنِه اَمـ میکــُندـ

بی رَحم...

" شوقِ" نگــآهَم را ندیدـ ی؟

تــمآمِ من بِ شوقِ دیــدَنَت پــر میکِشیــد

وَلی ...

هَمــان نگــاهِ بی تــَفاوُتــت ...

بَـــرایِ " زَمــین گیــر" شـــُدَنَم " کافــی" بودـ


HEMEN.TAK
ساعت23:17---29 آذر 1393
سلام کلی بهت ستاره دادم من لینکت میکنم خوشکل خانوم

مهرنوش
ساعت16:45---19 آذر 1393
ترانه اسم شماست؟

خخخخخخخ

ترانه پیشنهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!


مهرنوش
ساعت22:16---15 آذر 1393
ترانه وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ ترانه را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


نازنین
ساعت13:14---2 آذر 1393
واقعا وبلاگ خوبی دار ترانه
ولی وبلاگ هایی شبیه وبلاگ منو تو باید یه جایی باشند که دیده بشند ، یه وبلاگ پیدا کردم خیلی بازدید داره که تبلیغ توش رایگانه ، تو هم باهاش تبادل لینک کن. خوبیش اینه اتوماتیکه

اینم آدرسه وبلاگه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com


ریحانه
ساعت12:07---3 شهريور 1393
وبت خییییلی خیلی قشنگه.خوشحال میشم به منم سر بزنی

-_-@@Darya@@-_-
ساعت13:17---2 ارديبهشت 1393
میــבوלּــے בِلتـَنــــگے چیـــﮧ ؟

בِلتَنـــــگے یَعنـــے بشـینــے با یاבِشــ بـﮧ ـפֿـاطــراتـِتـــ فِکــر کُنـــے ..

اونوَقتــﮧ کـﮧ یـﮧ لَبـפֿنـــב میـــاב رو لَبـِتـ وَ لــے ..

وَلــے چَنــב لَـפــــظﮧ بَعـــב شُـــروع اَشــکـهای لَعنَتـــے !


ترلان
ساعت12:16---2 ارديبهشت 1393
حتی اگر ذهنت با “من” نباشد!
هرگاه بدانم جایم در “دلت” استوار است آرامم...


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت14:10---31 فروردين 1393
سلام ممنون كه بهم سر زده بودين و حس زيباتونو واسم گذاشته بودين.وب زيبايي دارين موفق باشين.من بازم آپم خوشحال ميشم تنهام نذارين و هر ازگاهي سر بزنين.مرسي

˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت14:07---31 فروردين 1393
سه دسته از انسانها را در زندگیتان هیچگاه از یاد نبرید :
کسانی که در سختیها یاریتان کردند
کسانی که در سختیها رهایتان کردند
کسانی که در سختیها گرفتارتان کردند...


amirhossein
ساعت22:31---29 فروردين 1393
سلام ...وبت خیلی قشنگه.
ممنون که به وبم اومدی.بازم بیا.منتظر نظرای قشنگت هستم.راستی من لینکت کردم تو هم منو بلینک.


Hamed
ساعت20:58---29 فروردين 1393
Webet Alie Be Manam Sar Bezan

atefeh
ساعت19:51---29 فروردين 1393
س عزیزم من که همیشه میام ی چیزی من شما رو لینکیدم ولی شما اینکارو نکردید

atefeh
ساعت17:15---29 فروردين 1393
تـ ـو بـہ مـَ ـن هيـچ בيـ ـنـے نـَבآرے ... هيچـ ـے ..


اَگـہ عـ ـآشـِقـِت شـُבَم ... خـ ـوבَم خـ ـوآسـ ـتـَ ـم ...


اَگـہ هـَمــہ בُنيـآمـ ـو بـآ تـ ـو سـآخـ ـتَـم ...


خـ ـوבَم خـ ـوآسـ ـتـَ ـم ...


اَگـہ بـَعـב اَز رَفـ ـتـَنـِت هـَميـ ـن خيآلـِتـ ـَم بآ בُنيـآ عـَوَضنمـيكـُنـَ ـم ...


خـ ـوבَم خـ ـوآسـ ـتـَ ـم ...


وَلـے تـ ـو مـَבيـ ـونـے بـہ هـَمـہ كـَسآيـے كـہ بـَعـב از تـ ـو ...


اَز تـَہ دِل بـِهـِ ـم گـُفـ ـتـَن : בوسـ ـتـِت בآرَم ...


وَ مـَ ـن پـ ـوزخـَنـב زَבَم و رَב شـُבَم ...


چـ ـون בيگـہ ايـ ـن حـَ ـرف و بآوَر نمـے كـُنـَ ـم ...


مريم
ساعت21:33---28 فروردين 1393
به دلم نشست به منم سربزن اگه دوست داشتي لينك كنيم

evil
ساعت18:30---28 فروردين 1393
لایک

atefeh
ساعت12:37---28 فروردين 1393
عاشقانه با من باش ........

عشق فقط کنار هم بودن نیست ......

عشق فقط حرف عاشقانه نیست ......

عشق فقط ظاهر نیست ..........

عاشق که باشی .....

حتی اگر نباشم .....

تو عاشقانه با منی .......

عشق یعنی من و تو .... ماورای تمام فاصله ها ........


گروه کرکره خنده
ساعت0:49---28 فروردين 1393
سلام بر شما عاشق خسته
خب امیدو.ارم پشت این همه غم و اندوهی که در نوشته هات هس لبی پر خنده داشته باشی
ممنون بهم سر زدی
و خوشحال میشم بازم شما رو در وبم ببینم
اپم خوشحال میشم بیای


atefeh
ساعت14:10---27 فروردين 1393
خــدایـــــا ...

گـِـــله نـمی کــن

ولــی ...

کـمـی آرامــتــر امتحانم کُــن !!

بـه خـودتــ قَسَـم خســتـه ام. .


ترلان
ساعت12:36---19 فروردين 1393
خدایا از تو معجزه می خواهم


معجزه ای بزرگ در حد خدا بودنت


معجزه ای که اشک شوقم را جاری کند


خـــــــــدایاااااااااا


تو خود بهتر میدانی که ناامید نیستم


فقط دلتــــــــنگم...


zahra
ساعت10:15---18 فروردين 1393
دقیقا ... ! هعی روزگار ... چ میشه کرد !

آرزو
ساعت14:45---5 فروردين 1393
سلام عزیز. اومدم به وبت سر زدم ولی چرا لینکم نکردی؟اما تو جز لینکام هستی
پاسخ:دوست گلم من خیلی دوست دارم شما جزو لینکام باشین اما هرچی رو ادرستون کلیک کردم نیومد


NaRgeS
ساعت15:27---4 فروردين 1393
toam harfe del mizania...

ترلان
ساعت8:25---3 فروردين 1393
وقتی نميتونی فرياد بزنی` ناله نکن! خاموش باش`

قرن ها ناليدن به کجا انجاميد؟؟


تو محکومی به زندگی کردن!!

تا شاهد << مرگ آرزوهایت >> باشی...

♥.♥.♥ تو که میخوانی



بدان که هنوز دوستت دارم

و بخاطر توست که هنوز مینویسم




روزی که جهان خواست بایستد

بگو به گونه ای از چرخش بماند

که من

در نزدیکترین فاصله

از تو مرده باشم...♥.♥.♥



تارا
ساعت11:53---1 فروردين 1393
بیخود میگشتم اصلا گم نشده بود نیمه ی دیگرم بلیط من از اول نیم بها بود

مرسی که سر زدی بازم بیای خوشحال میشم...


ترلان
ساعت1:50---1 فروردين 1393
رفتی و ندیدی که چه محشر کردم,با اشک تمام کوچه را تر کردم,وقتی که شکست بغض تنهایی من,وابستگی ام را به تو باور کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: